Asiakasraadissa on edustajia KTO:n eri yksiköistä. Raati kokoontuu Paimiossa neljä kertaa vuodessa. Matkakustannuksista vastaa KTO.
Asiakasraadissa edustajat kertovat KTO:n asiakkaiden ajatuksia, toiveita ja kehittämisehdotuksia koskien palveluiden toteutumista ja laatua. Edustajat keräävät edellä mainittuja terveisiä omissa yksiköissään. Yksiköt voivat käsitellä asiakasraadin toimintaa asiakkaiden kanssa esimerkiksi yksikkö- tai asukaskokouksissa.
Edustajien esille tuomia asioita tarkastellaan ja valmistellaan yhdessä eteenpäin vietäviksi. Toiminnan tavoitteena on saada asiakkaiden ääni kuuluviin ja mahdollistaa osallistuminen KTO:n toiminnan kehittämiseen.
Raadin muistioihin ja materiaaleihin pääset tutustumaan kokouskuukausittain sivun vasemmasta laidasta. Asioita voi ehdottaa raadin käsiteltäväksi tämän lomakkeen kautta.