We use cookies to offer improved online user experience. By continuing to use this site you agree to the use of cookies. Read more about cookies in our Privacy Policy.
Kehittämispalveluidemme toiminnan tavoitteena on edistää kehitysvammaisten henkilöiden yhdenvertaisuutta, osallisuutta, hyvinvointia ja terveyttä sekä oikeutta kotiin ja arkeen. Tavoitetta edistetään esimerkiksi asiakasraadin toiminnalla, asiakastyytyväisyyskyselyillä ja jatkuvalla organisaation osaamisen kehittämisellä.
Kehittämispalvelut tukee KTO:n strategian toteutumista, ja sen vastuulla on osaamisen kehittämisen hallinnointi. Kehittämispalveluilla on merkittävä rooli esimerkiksi uusien toimintatapojen tuomisessa ja juurruttamisessa KTO:n toimintaan. SHQS-laatujärjestelmän avulla arvioimme ja kehitämme palveluitamme yhteistyössä koko henkilöstön kanssa. Palveluissa huomioimme myös valtakunnalliset laatukriteerit, ja osallistumme aktiivisesti valtakunnallisten laatuverkostojen toimintaan.
Kehittämispalveluiden johtajana toimii Oili Sauna-aho, ja kehittämispalveluissa työskentelevät kehittämiskoordinaattori Liisa Nikkilä, kehittämissuunnittelija Kati Ranta, laatukoordinaattori Antti Kinnari sekä asiakasprosessin kehittäjä Jenna Kankare.
Sauna-aho, Oili
kehittämis- ja asiantuntijapalveluiden johtaja
Kinnari, Antti
laatukoordinaattori, kehittämispalvelut
Kankare, Jenna
asiakasprosessin kehittäjä
Nikkilä, Liisa
kehittämiskoordinaattori, kehittämispalvelut
Ranta, Kati
kehittämissuunnittelija, kehittämispalvelut